Motor

Motor gücü

7,750 dev/dak'da 145 bg (107 kW)

Tip

İki adet üstten zincir tahrikli eksantriğe sahip hava-/sıvı soğutmalı iki silindirli dört zamanlı Boxer motor, BMW ShiftCam ve denge miliyle

Çap x strok

106,5 mm x 73 mm

Kapasite

1.300 cc

Maksimum tork

6.500 dev/dk’da 149 Nm

Sıkıştırma oranı

13.3: 1

Yakıt hazırlığı

Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon

Egzoz

3 kademeli konvertör

Emisyon standardı

EU 5

Performans/Tüketim

Azami hız

200 km/sa’in üzerinde

WMTC’ye göre 100 km’de yakıt tüketimi

4,8 lt

WMTC’ye göre CO2 emisyonu

110 g/km

Yakıt tipi

Süper kurşunsuz, 95 RON; motor kumandasıyla uyarlama 91- 98 RON/RON

Elektrik sistemi

Jeneratör

650 W güçte üç fazlı Jeneratör (nominal güç)

Akü

12V/14 Ah, bakım gerektirmeyen AGM akü

Güç aktarımı

Debriyaj

Islak debriyaj, zıplama önleyici, hidrolik olarak kontrol edilebilir

Şanzıman

Tırnaklı 6 ileri vitesli şanzıman

İkincil tahrik

Kardan mili

Çekiş kontrolü

BMW Motorrad DTC

HIZI BELİRLER #GSRUHU

Şasi / Frenler

Şasi

Ana şasi ve ona cıvatayla bağlanmış arka şasi ve kendinden destekli motordan oluşan iki parçalı şasi konsepti

Ön tekerlek kılavuzu/süspansiyon elemanları

BMW Motorrad EVO telelever, esnek eleman aracılığıyla gidon yatırma dekuplajı, merkezi süspansiyon yayı

Arka tekerlek kılavuzu/süspansiyon elemanları

BMW Motorrad EVO paralever, dökme alüminyum tek taraflı salıncak, salıncak taşıyıcı aks aracılığıyla, merkezi WAD yay bağlantısı, sürekli ayarlanabilir yay ön yükü

Ön / arka süspansiyon mesafesi

190 mm / 200 mm

Tekerlek arası mesafe

1.518 mm

Kaster

112 mm

Gidon açısı

63,8 °

Jantlar

Dökme alüminyum jantlar

Jant boyutları, ön

3,00 x 19“

Jant boyutları, arka

4,50 x 17“

Ön lastikler

120/70 x R19

Arka lastikler

170/60 x R17

Ön fren

Çift disk fren, yarı yüzer tip fren diskleri, 310 mm çap, 4 pistonlu radyal fren kaliperleri

Arka fren

Tek disk fren, 285 mm çap, 2 pistonlu yüzer tip kaliper

ABS

BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro ( eğime göre iyileştirilmiş)

Boyutlar / Ağırlıklar

Sele yüksekliği, yüksüz durumda

850 mm

Bacak içi bombesi, yüksüz durumda

1,900 mm

Kullanılabilir depo kapasitesi

19 l

Yedek depo

yaklaşık 4 l

Uzunluk

2.212 mm (üst koruyucu)

Yükseklik

1.406 mm (ön cam üstü)

Genişlik

1.000 mm (elcik koruyucusu üstü)

Yüksüz ağırlık, sürmeye hazır, tam dolu depo

237 kg

1)
İzin verilen toplam ağırlık

465 kg

Yük kapasitesi standart donanımla

228 kg

1) VO (AB) 168/2013 sayılı direktif uyarınca, tüm kullanım donanımı ve standart donanımla birlikte, kullanılabilir yakıt deposunun en az %90’ı dolu olarak. %90 kullanılabilir yakıt deposu hacmi.

Donanım



Standart donanım

  • BMW Motorrad Connectivity ile TFT ekran
  • Matrix LED farlar
  • Gündüz farları
  • Dinamik Çekiş Kontrolü (DTC)
  • BMW Motorrad Tam Entegre ABS Pro
  • 4 sürüş modu (Eco, Rain, Road, Enduro)
  • Yokuş Kalkış Kontrolü (HSC)
  • Dinamik Fren Kontrolü (DBC)
  • Dinamik Cruise Control (DCC)
  • Motor sürükleme tork kontrolü (MSR)
  • Lastik Basınç Kontrolü (RDC)
  • Anahtarsız Sürüş
  • Isıtmalı elcikler
  • USB şarj soketiyle birlikte akıllı telefon şarj bölmesi
  • Entegre sinyal lambalarına sahip elcik koruması



Opsiyonel donanım

  • DSA (yük telafisi ve yay oranı ayarlama özelliğine sahip elektronik süspansiyon)
  • Adaptif araç yükseklik kontrolü
  • Sürücü ve yolcu için ısıtmalı sele
  • Pro far
  • LED yardımcı farlar
  • Sürüş Asistanı
  • Preslenmiş Enduro jantlar
  • Merkezi kilit sistemi



Opsiyonel aksesuarlar

  • Vario çanta sistemi
  • Depo üstü çanta
  • Enduro gövde altı koruyucu
  • Renkli ön cam
  • Enduro far koruması
  • Silindir kafası kapağı koruyucusu
  • ve daha fazlası
+ Devamını okuyun

Hayalinizi gerçekleştirin

Touring enduro motosikletlerinin simgeleşmiş modeline hazır mısınız? O zaman hayalinizdeki motosikleti tasarlayın ve hemen #GSRuhu maceranıza başlayın.

Touring enduro motosikletlerinin simgeleşmiş modeline hazır mısınız? O zaman hayalinizdeki motosikleti tasarlayın ve hemen #GSRuhu maceranıza başlayın.

spinner