Bilgiler ve Donanım
Yeni BMW R 1300 GS, GS ruhunun özünü somutlaştırıyor. Güçlü 145 bg Boxer motoru ve etkileyici 1.300 cc hacmiyle birlikte diğerlerine kıyasla daha düşük ağırlığı büyük touring enduro segmentindeki her şey için ölçüt olmasını sağlıyor. Geliştirme sırasında hedef boyutun istikrarlı bir şekilde artırılması yerine en üst düzeyde sadeleştirme olarak belirlendi. Sonuç: Taklit edilemeyecek bir kullanım.. Düşük seviyedeki karmaşıklığına karşın seri üretimde her zamankinden çok daha güçlü bir donanıma sahip. Teknik veriler ve kapsamlı donanım hakkında tüm bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
Motor
7,750 dev/dak'da 145 bg (107 kW)
İki adet üstten zincir tahrikli eksantriğe sahip hava-/sıvı soğutmalı iki silindirli dört zamanlı Boxer motor, BMW ShiftCam ve denge miliyle
106,5 mm x 73 mm
1.300 cc
6.500 dev/dk’da 149 Nm
13.3: 1
Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon
3 kademeli konvertör
EU 5
Performans/Tüketim
200 km/sa’in üzerinde
4,8 lt
110 g/km
Süper kurşunsuz, 95 RON; motor kumandasıyla uyarlama 91- 98 RON/RON
Elektrik sistemi
650 W güçte üç fazlı Jeneratör (nominal güç)
12V/14 Ah, bakım gerektirmeyen AGM akü
Güç aktarımı
Islak debriyaj, zıplama önleyici, hidrolik olarak kontrol edilebilir
Tırnaklı 6 ileri vitesli şanzıman
Kardan mili
BMW Motorrad DTC
HIZI BELİRLER #GSRUHU
Şasi / Frenler
Ana şasi ve ona cıvatayla bağlanmış arka şasi ve kendinden destekli motordan oluşan iki parçalı şasi konsepti
BMW Motorrad EVO telelever, esnek eleman aracılığıyla gidon yatırma dekuplajı, merkezi süspansiyon yayı
BMW Motorrad EVO paralever, dökme alüminyum tek taraflı salıncak, salıncak taşıyıcı aks aracılığıyla, merkezi WAD yay bağlantısı, sürekli ayarlanabilir yay ön yükü
190 mm / 200 mm
1.518 mm
112 mm
63,8 °
Dökme alüminyum jantlar
3,00 x 19“
4,50 x 17“
120/70 x R19
170/60 x R17
Çift disk fren, yarı yüzer tip fren diskleri, 310 mm çap, 4 pistonlu radyal fren kaliperleri
Tek disk fren, 285 mm çap, 2 pistonlu yüzer tip kaliper
BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro ( eğime göre iyileştirilmiş)
Boyutlar / Ağırlıklar
850 mm
1,900 mm
19 l
yaklaşık 4 l
2.212 mm (üst koruyucu)
1.406 mm (ön cam üstü)
1.000 mm (elcik koruyucusu üstü)
237 kg
465 kg
228 kg
1) VO (AB) 168/2013 sayılı direktif uyarınca, tüm kullanım donanımı ve standart donanımla birlikte, kullanılabilir yakıt deposunun en az %90’ı dolu olarak. %90 kullanılabilir yakıt deposu hacmi.
Donanım
Standart donanım
- BMW Motorrad Connectivity ile TFT ekran
- Matrix LED farlar
- Gündüz farları
- Dinamik Çekiş Kontrolü (DTC)
- BMW Motorrad Tam Entegre ABS Pro
- 4 sürüş modu (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Yokuş Kalkış Kontrolü (HSC)
- Dinamik Fren Kontrolü (DBC)
- Dinamik Cruise Control (DCC)
- Motor sürükleme tork kontrolü (MSR)
- Lastik Basınç Kontrolü (RDC)
- Anahtarsız Sürüş
- Isıtmalı elcikler
- USB şarj soketiyle birlikte akıllı telefon şarj bölmesi
- Entegre sinyal lambalarına sahip elcik koruması
Opsiyonel donanım
- DSA (yük telafisi ve yay oranı ayarlama özelliğine sahip elektronik süspansiyon)
- Adaptif araç yükseklik kontrolü
- Sürücü ve yolcu için ısıtmalı sele
- Pro far
- LED yardımcı farlar
- Sürüş Asistanı
- Preslenmiş Enduro jantlar
- Merkezi kilit sistemi
Opsiyonel aksesuarlar
- Vario çanta sistemi
- Depo üstü çanta
- Enduro gövde altı koruyucu
- Renkli ön cam
- Enduro far koruması
- Silindir kafası kapağı koruyucusu
- ve daha fazlası